کسب رتبه برتر از طرف شورای عالی انفورماتیک

کسب رتبه برتر از طرف شورای عالی انفورماتیک


کسب رتبه برتر از طرف شورای عالی انفورماتیک

رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیک در واقع یک تقسیم‌‌بندی کمی و کیفی در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در احراز صلاحیت شرکت‌ها برای تمامی پروژه‌های کامپیوتری از طریق شورای عالی انفورماتیک کشور یا معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برای شرکت‌های انفورماتیکی صادر می‌گردد.

رتبه‌بندی یا گرید شرکت‌های انفورماتیک از ۱ تا ۷ بوده که در آن رتبه ۷ پایین‌ترین و رتبه ۱ بالاترین درجه را دارد. با دریافت این گرید، شرکت کیان تجارت آژیراک مجاز به انعقاد قرارداد با نهادها و سازمان‌های مختلف خواهد بود و محدودیتی در سقف قراردادها با شرکت‌ها و سازمان‌ها نخواهد داشت.

گفتنی است یکی از موارد مورد نیاز برای بررسی و اخذ رتبه ۱ بررسی رضایت مشتریان از شرکت کیان تجارت آژیراک بوده است و دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک با بررسی رضایت مشتریان به شیوه‌های مختلف، رای به رضایتمندی مشتریان از شرکت کیان تجارت آژیراک داده است.

این موفقیت را به خانواده بزرگ کیان تجارت آژیراک تبریک می‌گوییم و اذعان داریم این افتخار مرهون تلاش و همدلی همکاران مجموعه در ارائه خدمات با کیفیت به منظور جلب رضایت مشتریان است. امید داریم، بتوانیم با تلاش بیشتر و توفیق خداوند منان در راستای اجرای کارهای نوآورانه و تحقق مشتری‌مداری و رضایت حداکثری مشتریان گام‌های استواری برداریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.