کیان تجارت آژیراک عضو اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان

کیان تجارت آژیراک عضو اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، با بیش از 45 سال سابقه، یکی از مهم‌ترین نهادهای تسهیل‌کننده تجارت بین ایران و آلمان است. این مرکز با هدف افزایش همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور تأسیس شده است و به شرکت‌های عضو خود خدمات متنوعی ارائه می‌دهد.

 

تأسیس و تاریخچه

در سال 1975 و در پی باز شدن دروازه‌های بین‌المللی بر روی ایران، اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان در تهران تأسیس شد. این مرکز با حضور دکتر ولف مارتین و هیأت مدیره‌ای متشکل از شش بازرگان ایرانی و شش بازرگان آلمانی راه‌اندازی شد.

هدف از تأسیس این مرکز فراهم آوردن زمینه‌ها و زیرساخت‌های مناسب برای افزایش همکاری‌های تجاری بین دو کشور است.

اتاق بازرگانی ایران و المان

 

مزایای عضویت در اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان

 

شبکه‌سازی و ارتباطات تجاری:

عضویت در اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان شرایطی را فراهم می آورد که به شبکه‌ای از بیش از 2000 شرکت معتبر و بین‌المللی دسترسی داشته باشند.

شبکه‌سازی و تعامل با شرکت های معتبر می‌تواند فرصت‌های تجاری جدیدی ایجاد کرده و به تبادل نظر و شراکت بین شرکت‌ها کمک کند.

خدمات متنوع:

اتاق بازرگانی خدمات گسترده‌ای نظیر مشاوره بازرگانی، حقوقی و کاریابی، آموزش‌های تخصصی و خدمات ویژه برای شرکت در نمایشگاه‌ها و سمینارها ارائه می‌دهد.

– اعضا می‌توانند از امکانات ویژه برای برگزاری رویدادها و اجاره سالن‌ها بهره‌مند شوند.

– همچنین اتاق بازرگانی شرایطی را فراهم می‌آورد تا با قوانین کسب و کار، مالیات، گمرک و ثبت شرکت در آلمان آشنا و از این طریق حوزه فعالیت خود را گسترش دهند.

پشتیبانی و تسهیل‌گری:

اتاق بازرگانی به عنوان یک پشتیبان مطمئن در حمایت اعضا خواهد بود و خدمات مشاوره‌ای و پشتیبانی در زمینه‌های مختلف کسب و کار ارائه می‌دهد.

– این مرکز به شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی این امکان را فراهم می‌آورد تا شرکای تجاری مناسب پیدا کنند و در پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشترک شرکت کنند.

– همچنین تسهیل در ورود به بازار آلمان از طریق تحقیق بازار، اعتبارسنجی شرکت‌ها و بررسی قوانین گمرکی از دیگر خدمات ارائه‌ شده توسط این اتاق است.

 

کیان تجارت آژیراک و عضویت در اتاق بازرگانی ایران و آلمان

 

کیان تجارت آژیراک و عضویت در اتاق بازرگانی ایران و آلمان

شرکت کیان تجارت آژیراک، با 22 سال سابقه در زمینه واردات محصولات آی‌تی، یکی از اعضای برجسته اتاق بازرگانی ایران و آلمان است. عضویت در این مرکز نشان‌دهنده اعتبار و توانمندی‌های برتر کیان تجارت آژیراک در بازارهای بین‌المللی به شمار میرود و این امکان را فراهم می‌آورد از مزایای متعدد اتاق بازرگانی بهره‌مند شود.

فرصت‌های شبکه‌سازی و همکاری‌های بین‌المللی: عضویت در این مرکز با ایجاد رابطه مشترک تا با شرکت‌های معتبر آلمانی و بین‌المللی ارتباط برقرار کرده و فرصت‌های تجاری جدیدی ایجاد کند.

– استفاده از خدمات تخصصی: شرکت کیان تجارت آژیراک می‌تواند از مشاوره‌های بازرگانی، حقوقی و آموزش‌های تخصصی بهره‌مند شود که به بهبود عملکرد و توسعه کسب و کارش کمک می‌کند.

حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری: کیان تجارت آژیراک با حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری معتبر، می‌تواند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بین‌المللی معرفی کند و بازارهای جدیدی را به دست آورد.

 

عضویت شرکت کیان تجارت آژیراک در اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان

 

جمع بندی

عضویت شرکت کیان تجارت آژیراک در اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان نشان‌دهنده اعتبار، جایگاه ویژه و پیشرو در صنعت آی‌تی است. عضویت در اتاق بازرگانی ایران و آلمان فضایی را فراهم می‌آورد تا با استفاده از منابع، امکانات و گارانتی دیجیتال سرویس آژیراک، به رشد و پیشرفت بیشتری دست یابد و موقعیت خود را در بازارهای بین‌المللی تقویت کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.