معرفی شرکت کیان تجارت آژیراک

معرفی شرکت کیان تجارت آژیراک

با آغاز دهه هشتاد شمسی و افزایش سرعت رشد سازندگی کشور، شرکت کیان تجارت آژیراک در سال ۱۳۸۲ تأسیس شد. این شرکت با درک نیاز کشور به خدمات نوین انفورماتیک و بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا، هدف خود را ارتقای بهره‌وری دستگاه‌ها و سازمان‌های تخصصی کشور در زمینه دانش IT قرار داده است. کیان تجارت آژیراک با تکیه بر دانش علمی و تخصصی مدیران و کارشناسان مجرب و مسلط به فناوری‌های روز دنیا و با داشتن ارتباطات مؤثر با کشورهای پیشرو در این حوزه و شبکه فروش گسترده در سراسر کشور، به تمامی نیازهای سازمانی و فردی در زمینه تجهیزات کامپیوتر، قطعات سخت‌افزاری، مانیتور، لپ‌تاپ، موبایل و تبلت، ماشین‌های اداری و گجت های هوشمند پاسخ می‌دهد.

 

چشم‌انداز و مأموریت شرکت کیان تجارت آژیراک

 

چشم‌انداز و مأموریت شرکت کیان تجارت آژیراک

شرکت کیان تجارت آژیراک با توجه به نیاز بازار و رعایت استانداردهای جهانی، تلاش دارد با ارائه راهکارهای فراگیر و نوین به نیازهای کاربران صنعتی، تولیدی، اداری و خانگی پاسخی شایسته و مناسب ارائه دهد. همچنین با برقراری و حفظ ارتباط مستمر با مشتریان و ارائه مشاوره‌های تخصصی، بهترین راهکارها را در اختیار آنان قرار دهد. شرکت کیان تجارت آژیراک فعالیت خود را با تکیه بر اصول مشتری‌مداری، انعطاف‌پذیری سازمانی و ارتقای کارآمد در پاسخگویی به نیازهای مشتریان، کیفیت محصولات و سرعت خدمات بنا نهاده است. همچنین کسب تندیس ملی رضایتمندی مشتری در هشتمین اجلاس سراسری رضایت مشتریان از دست آوردهای خرداد ماه 1403 می باشد.

 

ارزش‌های محوری کیان تجارت آژیراک

 

ارزش‌های محوری کیان تجارت آژیراک

کیفیت از ارزش‌های اساسی و محوری شرکت کیان تجارت آژیراک است. عملکرد صادق و اخلاقی، رعایت قوانین و مقررات و ایجاد روابط اعتمادساز، از اصول اساسی این شرکت است. ما به حفظ محیط زیست، استفاده پایدار از منابع و ایجاد اثر مثبت در جامعه تعهد داریم و تلاش می‌کنیم با اعمال سیاست‌ها و عملکردهای اجتماعی مسئولانه، به بهبود کیفیت زندگی جامعه کمک کنیم.

 

بخش گارانتی شرکت کیان تجارت آژیراک

 

مزیت‌های رقابتی کیان تجارت آژیراک

یکی از مزیت‌های رقابتی شرکت کیان تجارت آژیراک، ارائه خدمات پس از فروش درجه یک به مشتریان است. این خدمات شامل پشتیبانی فنی، ضمانت کیفیت و تحویل سریع محصولات است. تیم فنی مجرب و متخصص کیان تجارت آژیراک آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات فنی مشتریان است. ما با ارائه ضمانت کیفیت برای محصولات و تحویل سریع و به موقع آنها، اعتماد مشتریان را جلب کرده‌ایم.

 

گارانتی دیجیتال سرویس آژیراک و خدمات پس از فروش آن

 

گارانتی و خدمات پس از فروش دیجیتال سرویس آژیراک

شرکت کیان تجارت آژیراک به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان قطعات و تجهیزات کامپیوتر از برندهای مطرح دنیا، کیفیت و کارایی محصولات خود را تضمین می‌کند. در راستای مشتری‌مداری، بخش گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت با نام برند دیجیتال سرویس آژیراک در سال ۱۳۸۲ تأسیس گردید. این بخش با ساختاری مستقل و هدف ارائه مطمئن‌ترین خدمات در حوزه گارانتی، خدمات پس از فروش، پشتیبانی، نگهداری، اطلاع‌رسانی و مشاوره فنی و بازرگانی فعالیت می‌کند. گارانتی دیجیتال سرویس آژیراک با بهره‌گیری از پرسنل متخصص، خدمات پس از فروش از جمله مشاوره فنی به مشتریان قطعات کامپیوتری، مانیتور، لپ‌تاپ و لوازم جانبی مختلف را ارائه می‌دهد.

در نهایت، شرکت کیان تجارت آژیراک با تکیه بر تجربه و تخصص خود، به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و نوآورانه به بازار است تا به عنوان یک نمونه برتر در صنعت تکنولوژی شناخته شود و به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهد. هدف ما ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان، تامین‌کنندگان و شرکای تجاری و تلاش برای توسعه پایدار و رشد مستمر در صنعت خود است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.